Innhold:

tirsdag 1. november 2011

6 kilo ned..... fyttikatta!

Hey hey hey!!!!! :)

Nå er jeg usikker på om det i det hele tatt finnes noe man KAN kimse av; men lavkarbodietten er jeg relativt sikker på at man IKKE skal kimse av :)


Jeg har gått ned 6 kilo!!!!!!! 

Jeg startet den 11.10.2011...... og veide meg 28.10.2011.......

6 kilo i minusssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey hey hey :) 

OG ... den første buksa er lagt på sybordet for å syes inn for den kan jeg ikke bruke lenger! For stor! 

Vent litt... leter etter feitere TYPER..... skal vi se ... kremt....... 

FOR STOR SA JEG! 

Jeg er regelrett flink! 

Tenk det at jeg ikke fikk Gastric Bypass på grunn av at jeg ikke har nok kompetanse på ernæring og livsstilsendring.... så til å være helt uten peiling syns jeg jammen det går bra! 

hihi.... 

Trollmora ; - 6 kilo mindre av ho! 

5 kommentarer:

  1. så flink du er!!! jeg er helt imponert!
    Er jo super gøy når man merker at klærene begynner å bli for STOR!:D
    Ha en fin og karbofattig dag;)

    SvarSlett
  2. Wow! Det suser jo nedover med deg! :) Viljestyrke er tingen! En viss hodegransker- person som misforsto grovt i den anledning... show them all babe! ;)

    Går rolig nedover her også, til tross for at jeg trener såpass mye at jeg også bygger muskler. Virkelig inspirerende å se resultater! :) Ikke noe buksestørrelse ned her ennå, men LITT mer behagelig å få på seg buksene. ;)

    Stå på! Stor klem

    SvarSlett
  3. Guri!!! Du er eit råskinn;))
    Grattis!

    SvarSlett
  4. 10 HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Du er råååååflink. Stå på videre:)
    Klemmer:)

    SvarSlett

Takk for en liten hilsen på min ubegrensede vei :)