Innhold:

tirsdag 22. november 2011

Pepperkakehuset fra 2010 :)

Matbloggsentralen har en utfordring gående på å vise fram dine pepperkakehus :) Det syns jeg er veldig morsomt :) Jeg lager en moske hvert år. En moske og et hus rettere sagt.

På den måten er alle interesser i familien ivaretatt *ler*

Jeg skal melde meg på med årets, men i og med at man kan melde seg på med 2 stykker; suser jeg ivei med fjorårets Moske ....




Neida, det er absolutt ikke de beste bildene man kan tenke seg, men.... jeg trodde aldri at jeg skulle bli med på en sånn utfordring med dem heller :) Bildene er tatt med mobil og ja... det var det jeg hadde.

Får prøve å få årets moskebilder i bedre kvalitet :)

Ha en god dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en liten hilsen på min ubegrensede vei :)