Innhold:

lørdag 12. november 2011

Opp 2 kilo! Hvordan sier man ¤%¤%&/(?=)(/& på en fin måte?

Ja ja.... sånn er det... det går opp og ned her i verden.

Jeg pleier å gå opp i forbindelse med menstruasjon... og det er snart tiden for det, så jeg satser på at det er dette som gjør det. Jeg håper det :)

Jeg hadde et par utskeielser forrige uke også.... men trodde ikke at de skulle ha stort utslag, men det er noe med at når man først er på lavkarbo så bør jo utskeielsene også være lavkarbo.... som å lage seg en deilig pannacotta eller kake....



Jaja... det er bare å brette opp ermene igjen gitt!

I dag har jeg laget meg en eggekaffe.... Det er godt!!! Og svæææært mettende og lurt for oss på lavkarbo som ikke helt klarer å få i oss nok fett; det er tross alt fettet som gjør oss mette.

Oppskrift:
45 g meierismør
2 eggeplommer eller 1 egg
2 dl vann
pulverkaffe eller annen sterk kaffe
søtning som stevia eller natreen.

Ha smør i blenderen
Ha i varmt vann fra vannkokeren
ha i søtning (smøret er salt så det er greit å ha i litt godt med søtning)
kjør blenderen
Ha i egg
Kjør til deg skummer

Lag en shot med krutsterk kaffe
Ha i blenderen
Kjør til det er godt blandet

Ha i et latteglass
NYT!

Mmmmm.... jeg kan love deg du blir mett i lang tid og det er faktisk veldig godt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en liten hilsen på min ubegrensede vei :)